Reklamacije

Povrati Proizvoda

 

Tehnoline t.o. uvažava povrat proizvoda kupljenog na neviđeno putem Tehnoline Internet trgovine. Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, potrebno je učiniti sljedeće korake:

 

  • Najkasnije 14.dan od primitka proizvoda kontaktirati nas putem e-maila prodaja@tehnoline.hr ili broja telefona 350-000 navodeći pritom broj računa ili broj narudžbe.
  • Nakon toga o našem trošku organiziramo prikupljanje proizvoda za koji molimo da bude zapakiran u originalnoj i dodatnoj vanjskoj ambalaži kako bi se vratio bez oštećenja koja mogu nastati prilikom transporta.
  • nakon pregleda proizvoda (da li je vraćeno sve što je naručeno, da li je proizvod oštećen, te da li je vraćen ispravan ako je bio korišten) pristupit će se povratu uplaćenog iznosa na isti način na koji je izvršena kupovina.
  • Povrat novca izvršit će se u roku 2-3 dana od primitka proizvoda, a najkasnije 14. dan od primitka proizvoda.

 

Reklamacije proizvoda

 

Ukoliko primijetite kvar na proizvodu za vrijeme trajanja jamstva, kontaktirajte nas putem e-maila servis@tehnoline.hr ili broja telefona 052/ 350-000.

 

  • Prilikom prijave reklamacije molimo Vas da pripremite broj računa i serijski broj proizvoda kako bi se mogao otvoriti servisni radni nalog.
  • proizvod je potrebno zapakirati na način da osim prijavljenog ne bi nastao i neki drugi kvar kojega radi oštećenja uzrokovanog mehaničkim putem koji nećemo moći priznati pod jamstvene uvjete koje je propisao proizvođač, a koji se nalaze popisani na Jamstvenom listu isporučenom uz proizvod.
  • za prikupljanje proizvoda koristimo dostavnu službu Intereuropa, a pošiljke se preuzimaju uglavnom u roku od 24 - 48 sati od prijave.
  • po završetku dijagnostike kontaktirat ćemo Vas i informirati da li je:

                   - proizvod uspješno popravljen u jamstvenom roku,

                   - proizvod će biti zamijenjen drugim radi nemogućnosti popravka,

                   - proizvod nije moguće popraviti pa nudimo zamjenu za drugi,

                   - proizvod nije moguće popraviti i ne postoji drugi za zamjenu te se uplaćena sredstva vraćaju u cijelosti.

 

Nakon Vašeg usmenog ili pismenog očitovanja, postupit će se prema jednoj od četiri gore navedene opcije, poštujući pritom zakone Republike Hrvatske.

 

Prigovori

 

Prigovor na uslugu ili primljeni proizvod možete uputiti na e-mail  prodaja@tehnoline.hr, a mi ćemo Vam odgovoriti u roku 1-3 dana, a najkasnije 14 dana od zaprimanja. Molimo da se prilikom pisanja Prigovora referirate na broj narudžbe, računa ili naslova e-maila.

 

 

 

Koristimo samo nužne kolačiće/cookies kako bi osigurali osnovne mogućnosti web trgovine (košarica, jezik i valuta).

Ne pratimo aktivnosti svojih posjetitelja i ne prikupljamo podatke o svojim posjetiteljima!

Ako želite nastaviti koristiti naše web stranice morate se složiti s njihovim korištenjem!

Više pročitajte ovdje.

Slažem se Ne slažem se