Dostavu vršimo putem DPD (https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/) i Intereuropom (www.intereuropa.hr, broj telefona +385-1-3900666 ) .Paketne pošiljke dostavljaju se uglavnom u roku od 1-5 radnih dana od izrade računa. Ovisno o vremenskim uvjetima, stanju u prometu ili dostavi na otoke rok isporuke može biti i dulji od 7 dana.
Cijena Dostave:
- Paketne pošiljke (računala, monitori, pisači i sl.), dostavljaju se uz naknadu od 4 € s PDV-om, a paletne (fotokopirni uređaji, serverski ormari) od 20-40 € s PDV-om ovisno o masi i volumenu.
Praćenje pošiljke:
- Svaka pošiljka ima svoj broj te se po tom broju (tracking number) može pratiti i njezina lokacija. Ukoliko dostava kasni, Kupac se može informirati kod nas o broju pošiljke te tako saznati gdje se ona trenutno nalazi.
Dolazak pošiljke:
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenim transportom ne oštete.
- Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke pregledati pakiranje,
- Ukoliko pakiranje ima vidljivih oštećenja ili je pošiljka otvarana, kupcu se preporučuje da odbije primitak iste jer proizvod može biti oštećen,
- Odbijanjem primitka, dostavna služba pošiljku vraća u Tehnoline, uz napomenu da ista sadrži nedostatak,
- Više o postupku reklamacija na: Reklamacije, povrati i prigovori.
Preuzimanje pošiljke:
- Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljke, dostavnoj službi potpisati otpremnicu ili dostavnicu, koja istoj služi kao potvrda o preuzimanju; ukoliko je pošiljka oštećena, dostavnoj službi kupac daje izjavu o ne preuzimanju odnosno vraćanju pošiljke.